Luna's island

Sunday, September 24, 2006

The end?

Spending all my day
Staring at my phone
Waiting for it to ring

Hours and hours go by
But still nothing is happening

Can't write him, can't call
Cause he changed his number
Guess this time it's really over!
...
Happiness lies in my own hands
It's gonna take me quite sometime to understand
And find a way
Find my way

I hate love!

6 Reactions:

  • At 12:55 AM, Blogger TuNiMaNia said…

    Triste mais beau... :'-(

     
  • At 6:48 AM, Anonymous Anonymous said…

    Tant qu'il y'a de la vie, il y'a de l'espoir.

     
  • At 4:21 PM, Blogger Big Trap Boy said…

    "Happiness lies in my own hands
    It's gonna take me quite sometime to understand"

    ...how it could be
    until you shared your secret with me
    ...something's comin' over...mmm mmm
    ...something's comin' over...mmm mmm
    something's comin' over me...
    my baby's git a secret...

    Isn't this a song from Madonna?

     
  • At 4:22 PM, Blogger Big Trap Boy said…

    oops!
    "My baby's gOt a secret"

    Of course!

     
  • At 4:45 PM, Anonymous Anonymous said…

    Et pourtant t'étais très souriantes samedi.ça prouve au moins que ça ne t'encombre pas l'esprit autant que ça, ou bien est tu loin d'être réelement aussi amoureuse que ça ??

    pour un premier com, j'aurais du moins la ramener

     
  • At 6:10 PM, Anonymous Anonymous said…

    @suivi,

    salut...qui es-tu toi? on pourrait discuter par mail...

    contente que tu m'es trouvé souriante...et je suis aussi contente que tu n'ai pas vu à travers moi l'état réel dans lequel j'étais vraiment pour une fois que je peux le cacher...
    je recevais des amis que je n'avais pas vu depuis longtemps et j'allais rencontrer des personnes que je ne connaissais, il fallait que je sois à la hauteur et un minimum souriante.

    écris moi: lunas_island@yahoo.fr

    ton pseudo ne me permet pas de savoir qui me parle.

     

Post a Comment

<< Home